شرایط  گارانتی محصولات و خدمات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فنی مهندسی رایان الکترونیک به دقت مطالعه نمائید :

ورود کاربران به وب ‏‌سایت شرکت مهندسی رایان الکترونیک هنگام استفاده از پروفایل شخصی، لیست محصولات،و سایر خدمات ارائه شده توسط شرکت مهندسی رایان الکترونیک به منزله آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات این شرکت می باشد. همچنین توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین شرکت مهندسی رایان الکترونیک از سوی کاربران است.

کلیه اصول و رویه‏‌های شرکت مهندسی رایان الکترونیک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و شما کاربران گرامی نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می باشید. در صورتی که در قوانین ذکر شده، رویه ها و خدمات تغییراتی ایجاد شود در همین صفحه انتشار یافته و اطلاع رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر و دائم شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات شرکت مهندسی رایان الکترونیک اقدام نماید.

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی شرکت مهندسی رایان الکترونیک استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و قوانین باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه به صورت الکترونیکی یعنی از طریق پست الکترونیکی و یا سرویس پیام کوتاه به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها و خدمات، امکان دارد فروشگاه برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه را در پروفایل خود لغو کنند.

توجه داشته باشید که شماره ی ۵۰۰۰۲۸۳۲۰۲۰ تنها شماره‌ای است که فروشگاه اینترنتی رایان الکترونیک از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه اینترنتی رایان الکترونیک، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@rayan-electronic.com اطلاع دهید. همچنین شماره ۵۰۰۰۲۸۳۲۰۲۰ سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش فروشگاه اینترنتی رایان الکترونیک را به اطلاع کاربران می‌رساند.

فروشگاه اینترنتی شرکت مهندسی رایان الکترونیک به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

فروشگاه اینترنتی شرکت مهندسی رایان الکترونیک متعهد می‏‌شود در حد توان و ظرفیت خود از حریم شخصی شما دفاع کرده و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز به منظور هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی رایان الکترونیک، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در کشور ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

فروشگاه اینترنتی رایان الکترونیک به مشتریان خود در ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعت امکان ثبت سفارش می‌‏دهد و از ساعت ۰۹:۰۰ صبح الی ۲۱:۳۰ شب روزهای کاری، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
شما مشتریان گرامی میتوانید با تماس یا ارسال ایمیل سفارش خود را پیگیری کنید .